понедељак, 20. октобар 2014.

Aleksandar Mišić - Bio sam u paklu Golog otoka



Објављено је 14.04.2014.
Bio sam u paklu - Novinar "Politike"
u penziji, Aleksandar Mišić, član Udruženja novinara od 1945. javio se
Redakciji za istoriografiju 26. februara 2004. i zamolio da ponovimo
reportaža sa Golog otoka iz serije Politički zatvorenici, budući da je i
sam tamo bio zarobljenik. Maja te godine posetili smo
osamdesettrogodišnjeg novinara Mišića, a na dogovoreni razgovor, došao
je i Dmitar Kastratović, takođe bivši Golootočanin i sekretar
"Jugoslovenskog udruženja Goli otok".

Mišić kazuje za Trezor:
"Novinarstvom sam počeo da se bavim 1945, radio sam i u Ministarstvu
spoljnih poslova, proveo sam dve godine na Golom otoku, po izlasku
zaposlio sam se u "Politici" i tu završio novinarsku karijeru; u penziji
sam od 1986." Mišić dalje govori kako je uhapšen i o strašnoj torturi
kojoj su zatvorenici bili podvrgavani na Golom otoku. Razgovor je vodio
kao gost urednik u "Trezoru", novinar Dejan Gligorijević.

- Učesnici: Aleksandar Mišić, Dmitar Kastratović, sagovornik Dejan Gligorijević

-
Realizacija: urednik istraživač Vesna Ignjatović, koordinator Gordan
Grbić, snimatelj Vojislav Popović, asistent Mališa Strahinjić, snimatelj
zvuka Branko Đorđević, rasvetljivač Branislav Dimitrov,
sekretar-realizator Diana Bošnjak, grafička obrada Nebojša Rašić, Željko
Tripković; montažeri Zorica Blagojev, Zorica Džabić; autor Bojana
Andrić

- Snimano 06.05.2004, premijerno emitovano 14.07.2004,
reprizirano 24.01.2007, Redakcija za istoriografiju, urednik Bojana
Andrić

Нема коментара: